welcome dude , welcome babe . . .

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم

Sirih berlipat sirih pinang
Sirih dari Pulau Mutiara
Pemanis kata selamat datang
Awal Bismillah pembuka bicara . ...
hye,,hello . .Assalammualaikum . .
welcome to my blog ,,
Amirrul Akmal B. Ramlan . .
huhu ~
actualy ,, bru blaja mngisi kkosongan mse yg tluang dgn write at blog2 niey . . so sueyy argh ip koanx agak kecix2 besa mate bace blog niey kan . haha ~ maap ssgt oke .
err ,, sblm lpe,, so tlanjur koanx da in niey , apew slh tggalkn tnde ssket kan , haha . i mean cumment or rrjin kn lha drie u all rspon2 utk smoa yg dah i write itu oke . thanks sygs , thanks darl , thanks dude , thanks babe , thanks pkcik dn mkcik n thanks lha utk smoa insan2 yg da tjebak dlm blog niey ,, hehe ~
keep our :) together. .
salam ...


Monday, February 14, 2011

Terpaksa merelakan. .

Tak mudah untuk ku melupakan seseorang yang begitu besar dalam hidupku. . mudah kau melafazkan,tak mudah untuk ku melupakan. . jika ini yang terbaik untuk kau. . aku cuba jauh dari kau. .Aku tahu,aku tak mampu bahagiakan kau,tapi aku mohon kau berbahagialah. .kerana kebahagiaan kau adalah sentiasa yang terutama buatku. . aku dah cukup bahagia bila kau dah berkata sejujurnya. . aku juga yakin mampu bahagia bersama kenangan yang pernah kita cipta dulu. .Mulai saat ini,aku cuba belajar tanpa kau,aku cuba hidup tanpa kasih sayang dri kau. . nyata aku bukanlah sepenting mana dalam hati dan perasaan kau. .Walaupun sekejap dan kau umpama bayangbayang dalam hidupku,tapi aku tahu,kau adalah jodoh yang diturunkan Allah buatku. .sesungguhnya kau dapat memahami perasaan ku. . aku tahu yakin juga dapat merasakannya. .Beribu dugaan yang menimpa,berjuta cabaran yang mendatang namun demi cintaku. . aku tempuh dengan redha,terima kasih cinta atas segalanya,kerana kau memberi aku peluang untuk merasa apa yang patut aku rasakan. . 

No comments:

Post a Comment

kodoxx !

kodoxx !

AMIRRUL AKMAL !

AMIRRUL AKMAL !