welcome dude , welcome babe . . .

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم

Sirih berlipat sirih pinang
Sirih dari Pulau Mutiara
Pemanis kata selamat datang
Awal Bismillah pembuka bicara . ...
hye,,hello . .Assalammualaikum . .
welcome to my blog ,,
Amirrul Akmal B. Ramlan . .
huhu ~
actualy ,, bru blaja mngisi kkosongan mse yg tluang dgn write at blog2 niey . . so sueyy argh ip koanx agak kecix2 besa mate bace blog niey kan . haha ~ maap ssgt oke .
err ,, sblm lpe,, so tlanjur koanx da in niey , apew slh tggalkn tnde ssket kan , haha . i mean cumment or rrjin kn lha drie u all rspon2 utk smoa yg dah i write itu oke . thanks sygs , thanks darl , thanks dude , thanks babe , thanks pkcik dn mkcik n thanks lha utk smoa insan2 yg da tjebak dlm blog niey ,, hehe ~
keep our :) together. .
salam ...

Monday, February 14, 2011

Terkenang akan cintanya. .

Walaupun si dia sudah tiada bersamaku,,disiku bersama denganku,,namun aku masih tidak dapat menipu dengan apa yang aku rasakan,,tentang perasaanku padanya. .
Ikhlas dan jujur kukatakan yang aku masih sayang dan mencintainya. . seperti selalu,,dia terlalu istimewa buatku. . Cuma dia yang pernah menyentuh cintaku. .dan berkasih sayang dengan perasaanku. .
Aku tetap untuk nya. . walaupun aku tau yang dia bukan milikku. .
Dia terlalu sempurna untukku. .
Aku sedar diriku hanya insan biasa. . walaupun terkadang persoalan bersama insan lain dipersoalkkan nmun aku tetap dengan jawapan tetapku. .
Bahagia bersamamu. .


2 comments:

kodoxx !

kodoxx !

AMIRRUL AKMAL !

AMIRRUL AKMAL !