welcome dude , welcome babe . . .

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم

Sirih berlipat sirih pinang
Sirih dari Pulau Mutiara
Pemanis kata selamat datang
Awal Bismillah pembuka bicara . ...
hye,,hello . .Assalammualaikum . .
welcome to my blog ,,
Amirrul Akmal B. Ramlan . .
huhu ~
actualy ,, bru blaja mngisi kkosongan mse yg tluang dgn write at blog2 niey . . so sueyy argh ip koanx agak kecix2 besa mate bace blog niey kan . haha ~ maap ssgt oke .
err ,, sblm lpe,, so tlanjur koanx da in niey , apew slh tggalkn tnde ssket kan , haha . i mean cumment or rrjin kn lha drie u all rspon2 utk smoa yg dah i write itu oke . thanks sygs , thanks darl , thanks dude , thanks babe , thanks pkcik dn mkcik n thanks lha utk smoa insan2 yg da tjebak dlm blog niey ,, hehe ~
keep our :) together. .
salam ...


Monday, February 14, 2011

Kesempurnaan cinta . .

Cinta tak semuanya indah. . adakalanya ia melukakan hati dan perasaan. . tapi apa yang diturunkan untuk kita adalah untuk mengenal dan memahami dengan lebih mendalam lagi,,apa itu cinta yang benar-benar ikhlas dan jujur. .
Kadang-kadang kita tak tahu ape yang kita rasa dan kita duga. . tapi inilah hakikat dan kenyataan nya cinta yang di perdaya,,apa wajar bagi setiap insan yang bernama manusia terus menjadi hamba cinta didunia ini dengan dilukakan oleh penipuan cinta dan perasaan. .kita juga hanya insan biasa yng sentiasa mengharap dan mengimpikan kebahagiaan. .
Tapi kenapa semuanya memandang cinta ku ini bagaikan sesuatu yang tidak beharga,,sesungguhnya kita tahu bahawa cinta adalah sesuatu yang terlalu berharga yang tiada nilainya didalam suatu hubungan percintaan. .
Kita tak tau apa yang harus kita lakukan. .adakah patut seseorang yang ditindas cinta terus mengharapkan sesuatu yang begitu indah dimatanya,tiada ternilai dihatinya,,agar terus bersemadi dan kekal menjadi miliknya. .tidak semua faham dan mengerti apa itu cinta,kejujuran.kesetiaan,dan keikhlasan didalam pemahaman erti cinta. .namun aku sentiasa meninginkan cinta yang benar-benar tulus untuk ku. .
Aku tak pandai bermadah atau berpuitis,,tapi dengan kisah-kisah silam dan yang pernah aku lalui,aku jadi seorang insan yang lali dan matang bila dipersoalkan tentang cinta. .
Oleh itu aku mohon kau hargailah cinta yang kau ada,dan jika dia masih ada bersama kita jaga lah dia seperti mana kita bersyukur dengan apa yang diturunkan oleh ALLAH untuk kita kenal dan belajar memahami erti cinta sebenar didalam suatu perhubungan. .insyaallah. .

1 comment:

  1. ngis , terluka dgn sikap dye menimbulkn..dndm, mara n geram y kdg2 wat saya rase bahagia krn dgn cra itu saja saya dpt membenci dye walaupun hati masih syg :']..tp akhir nyaa saya sedar..melepas kn adalah jalan y terbaikk....saya rase dye bkn milik atau hak saya..y pasty..kenangan kami adlah milik saya..dan saya akn terus menunggu sape y mampu buat saya lupe kn dye..krn hati saya masih rindu , syg dan berharap haye dye jodo hayat saya :]

    ReplyDelete

kodoxx !

kodoxx !

AMIRRUL AKMAL !

AMIRRUL AKMAL !