welcome dude , welcome babe . . .

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم

Sirih berlipat sirih pinang
Sirih dari Pulau Mutiara
Pemanis kata selamat datang
Awal Bismillah pembuka bicara . ...
hye,,hello . .Assalammualaikum . .
welcome to my blog ,,
Amirrul Akmal B. Ramlan . .
huhu ~
actualy ,, bru blaja mngisi kkosongan mse yg tluang dgn write at blog2 niey . . so sueyy argh ip koanx agak kecix2 besa mate bace blog niey kan . haha ~ maap ssgt oke .
err ,, sblm lpe,, so tlanjur koanx da in niey , apew slh tggalkn tnde ssket kan , haha . i mean cumment or rrjin kn lha drie u all rspon2 utk smoa yg dah i write itu oke . thanks sygs , thanks darl , thanks dude , thanks babe , thanks pkcik dn mkcik n thanks lha utk smoa insan2 yg da tjebak dlm blog niey ,, hehe ~
keep our :) together. .
salam ...


Monday, February 14, 2011

Sabar menantimu. .

Inikah harga sebuah kesabaran. .mahalnya untuk aku nikmati,jerihnya untuk aku lalui,dan kala sinar bahagia mencelah dibalik awan. . pelangi muncul mewarnai satu hati yang terus merindu. .
Bagaimanapun aku percaya satu hari nanti ada bahagia yang menanti dihujung jalan cerita cinta ini. .kerana aku yakin,ada hikmah diciptakan di dalam sebuah hubungan percintaan. .
Walaupun sebenarya aku tidak tahu apakah hikmah disebalik perhubungan kita ini. .kerana bahagia yang aku cari bukanlah untuk diriku sendiri. .tetapi untuk kau lebih mngerti lalu aku membutakan mata,pekakkan telinga. .derita dihati ku simpan sendiri,kuluahkan didalam didalam bentuk perkataan ini,biar tak kan ada siapa yang tahu tentang apa yang aku rasa. . dan aku Cuma merasakan hidup ini Cuma satu pentas sandiwara buatku. .
Jadi kenapa perlu aku terus bersedih??kenapa aku perlu aku terus menangis tatkala melihat kau bermain kasih dengan kata-kata manismu.  .sabar lelaki sepertiku harus sedar diri,jangan tamak dengan apa yang telah diberi. .
Walau sebenarnya aku tak ingin kecundang sekali lagi.  .aku ingin bahagia seperti mereka,namun sampai bila aku harus dilukai begini. . kerana perasaan tidak pernah ada alasan untuk terus merelakan ini semua terjadi. .

No comments:

Post a Comment

kodoxx !

kodoxx !

AMIRRUL AKMAL !

AMIRRUL AKMAL !