welcome dude , welcome babe . . .

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمـَنِ الرَّحِيم

Sirih berlipat sirih pinang
Sirih dari Pulau Mutiara
Pemanis kata selamat datang
Awal Bismillah pembuka bicara . ...
hye,,hello . .Assalammualaikum . .
welcome to my blog ,,
Amirrul Akmal B. Ramlan . .
huhu ~
actualy ,, bru blaja mngisi kkosongan mse yg tluang dgn write at blog2 niey . . so sueyy argh ip koanx agak kecix2 besa mate bace blog niey kan . haha ~ maap ssgt oke .
err ,, sblm lpe,, so tlanjur koanx da in niey , apew slh tggalkn tnde ssket kan , haha . i mean cumment or rrjin kn lha drie u all rspon2 utk smoa yg dah i write itu oke . thanks sygs , thanks darl , thanks dude , thanks babe , thanks pkcik dn mkcik n thanks lha utk smoa insan2 yg da tjebak dlm blog niey ,, hehe ~
keep our :) together. .
salam ...


Tuesday, March 15, 2011

for you !

hye . . tday aku nak stoly moly nan koanx sal 1 crite sedih ,, plzz hayati !




1 hrie , dgn tkdir Allah , diturunkan soeorang pnyeri umpama bidadari didlam hdupku .. mngkin ini yg dikatakan jdoh , dtg tnpe diduge , hdir tnpe dpinta ,, kami kenal , kami sygs , kami bchenta .. ptmuan yg ta diduge atas nama ptmuan yg di turunkan Allah . .mncipta 1 lembaran baru,, kebahgiaan dlm hdupku .. kami berjanji , kami berpadu mncpta bhgia dn gmbre bile brsatu . .


tpi .. asam gram khidupan mnjadi lumrah di dlm prhbgan apbila brchenta psty ade pahitnye .. perselisihan fhm diantra kami bnar2 mnduge hbgan .. kecewa , derita , kesal dn sesal di atas apew yg trjadi , puas ku cube mncrie dmane slah dn silapku . .aku bingung , aku keliru aku resah mncrie jawapan siapa benar dn siapa salah .. 
Ya Allah knp msty aku .. berilah aku jwapan didlam kekalutan ini.... ya aku brsyukur pde mu YA Allah krne kau mmbrikan aku dgaan didalm hbgan ini , skrg2 nye , aku tau kau msih mhu mnguji ku . .bnar kau msih mngingatiku ,, bnar jua apew yg trjadi tlah trtulis dn aku trima dgn redha ktntuan mu..


kau brikan aku pluang mnchentainya , tpi knp dy tak brpluang mrase chenta ku . .? 
dy benar2 brubah skrg .. aku tak lagi dihiraukan .. aku tak lagi mnjadi kpntingan didlm hdupnye ..
aku tau skrg aku bkn lah sgale2nya . maapkan aku sygs trpkse hadirkan cmbru di dlm hbgn ini, tpi seandainya kau tau tjuan sbnr ku.. smstynye kau akn pham apew yg ku rsekan , aku sngaje dtgkan cmbru utk mnguji chentamu , slah ke utk aku tau sjauh mne chentamu pde ku .. 
kejam kah aku didalam ujian ini ... aku terlalu hina utk mu. . ujian yg aku beri di aggp slah ku .. kemrahan ku di aggp beban , cmbru ku di rasekan bosan ...


perlu ke kau rse kan smoa niey sekiranya kau benar2 tau apew yg aku perlukan . . 
aku cme perlukan sygs dn chenta ikhlass yg ade dlm htimu trlahir buatku..
berkali kau taburkan jnji , kau ungkapkan chenta , kau lahir kan kata2 . .ttpi . .jauh drie sdut hatiku mrasekan apew yg ade dlm htinya tak sprti yg diluahkan. . .maapkan aku sygs trpkse brtrus trg .. 
skrg jwapan di tgan mu.. aku tak mau kau trbru2, cme 1 yg kupinta , buktikan jnji mu , besar kan kata2 yg kau lahirkan supaye aku jelas tau yg kau brtnggung jwab di ats chenta dn jnjie yg kau lahirkan. .
aku sntyase mndoakan kbhgiaanmu , wlaupn bkn aku yg mnjadi punca api chenta yg mnyala buatmu .. 


salam sygs ! 


note : 100% born from my soul !
         
(T_T) . myrul ...

No comments:

Post a Comment

kodoxx !

kodoxx !

AMIRRUL AKMAL !

AMIRRUL AKMAL !